Aby nový model zvládal dlhé trasy naprieč austrálskymi pustinami, dostal dve nádrže. Prvá (na strane vodiča, teda vpravo) má objem 630 litrov, tá vľavo zase 380 litrov, takže celkovo si tento ťahač v konfigurácii 6x4 môže z čerpacej stanice odviezť 1010 litrov nafty. K tomu má dispozícii zásobník na 80 litrov AdBlue.

Palivo „usrkáva“ prepracovaný radový šesťvalec Cursor s objemom 13 litrov, ktorý produkuje 550 koní pri 1900 otáčkach za minútu a najvyšší krútiaci moment 2500 Nm pri 1000 ot./min. Výfukové plyny čistí okrem močoviny v rámci systému Hi-eSCR i časticový filter DPF a pohonná jednotka plní emisnú normu Euro 6.

Iveco Stralis

16 vpred, 4 vzad

Agregát je spriahnutý so 16-stupňovou automatizovanou prevodovkou Hi-Tronix. Nechýba jej „plazivý“ režim, dokáže vozidlo rozhojdať pri vyslobodzovaní a samozrejmosťou sú tiež štyri stupne spiatočky. Výkon je následne prenášaný na dve zadné nápravy Meritor odpružené až ôsmimi vzduchovými vakmi a vodič má k dispozícii aj uzávierky oboch diferenciálov.

Iveco Stralis

Celé vozidlo je navrhnuté tak, aby mohlo jazdiť v súpravách s celkovou hmotnosťou 70 ton, a pretože sme v Austrálii, za toto Iveco môžete zapriahnuť hneď dva návesy. Aby sa šoférom za volantom tohto stroja žilo čo najjednoduchšie, dostal Highway B-Double skutočne bohatú sériovú výbavu. Bez príplatku dostanete napríklad bi-xenóny, adaptívny tempomat, automatickú klimatizáciu, kožou čalúnené a vzduchom odpružené sedadlá, systém núdzového brzdenia či monitorovanie tlaku v pneumatikách i varovanie pred neúmyselným vybočením z jazdného pruhu.

Súčasťou nákupu tohto vozidla je tiež záruka na tri roky alebo 750 tisíc kilometrov alebo 9000 motohodín. Doplnkovú asistenčnú službu 24/7 máte pritom v cene počas celej doby záruky.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 7 obrázkov