Reorganizácia v praxi

Aj spoločnosť patriaca medzi svetových lídrov v automobilovom priemysle občas potrebuje nové usporiadanie svojej činnosti. Obvykle sa tak deje kvôli skvalitneniu a zefektívneniu práce či služieb a práve týmto smerom sa pustil i koncern Continental, ktorý reorganizuje, aby veci fungovali lepšie a mali tiež jasné pomenovanie. Predstavenie služieb pod názvom Conti360° Solutions má jasný cieľ: s pomocou digitalizácie a so zameraním na budúcnosť pomôcť nám všetkým s celkovou udržateľnosťou.

Na Slovensku je už relatívne dosť firiem s veľkými flotilami vozidiel. Práve pre nich prináša Continental vlastné riešenie na ich problémy a požiadavky. Myslelo sa pri tom na narastajúcu digitalizáciu a riadenie založené na už dostupných údajoch, pri súčasnom tlaku na znižovanie nákladov. Logistická časť odvetvia cestnej nákladnej dopravy tým získa etablovaného a spoľahlivého partnera špecializujúceho sa na komplexnú správu pneumatík.

Continental už v roku 2020 predstavil svoju víziu na najbližšie desaťročie a pomaly ju aj napĺňa. Názov programu je jednoducho Vision 2030. Jednoduché zhrnutie by sa dalo označiť dvoma slovami predvídavosť a informácie. Prediktívna údržba je kľúčovým prvkom iniciatívy Logistics 4.0, služby založené na dátach.

Množstvo riešení pod jedným názvom

Všetky doterajšie digitálne riešenia boli postupne prezentované pod vlastný názvom, napríklad ContiConnect, ContiPressureCheck, Conti-LifeCycle, ContiRe či ContiTread. Spoločnosť Continental sa rozhodla všetky názvy, ale tiež ich digitálne riešenia spojiť a ponúkať ich pod jediným názvom Conti360° Solutions. A to zároveň ich uviesť s novým spoločným logom i celkovým vizuálom. 

„Tým, že sa vo svojich zmluvách Conti360° Solutions výraznejšie zameriavame na koncepciu ContiLifeCycle, snažíme sa presunúť dôraz na väčšiu udržateľnosť v obchodnej činnosti v sektore fleetov. Vďaka portfóliu služieb Conti360° Solutions sme tým správnym partnerom na jej dosiahnutie,“ uviedol Juraj Madejski, riaditeľ divízie Fleet Solution v spoločnosti Continental Barum Otrokovice.

Viac ako 40 rokov skúseností

Continental sa o svojich fleetových zákazníkov stará už od roku 1978, keď bola predstavená služba Breakdown servis s dostupnosťou takmer v celej Európe. Na týchto základoch bola „postavená“ i Conti360° Solutions. 

„Do okruhu našich zákazníkov sa radí veľký počet popredných medzinárodných fleetových zákazníkov, ktoré už mnoho rokov dôverujú riešeniam spoločnosti Continental a táto dôvera bola odmenená,“ dodáva J. Madejski.

Služba je ponúkaná v 25 krajinách, pričom pomôže s plánovaním, poradenstvom, ako aj odbornými servisnými službami za výdatnej pomoci siete viac ako 7000 servisných partnerov.

zdroj: Continental