Čo nové ponúka Combo ?  

Jednou z najvýraznejších noviniek a rovno premiérou je nová predná maska Opel Vizor v rámci segmentu ľahkých úžitkových vozidiel (LCV). Nové maticové svetlomety Intelli-LUX LED. Ďalej dostalo Combo 10-palcové farebné dotykové obrazovky a kokpit vychádzajúci z platformy kokpitu Snapdragon od spoločnosti Qualcomm Tehcnologies. Dynamické priestorové videnie, v novom digitálnom spätnom zrkadle s vysokým rozlíšením sa zobrazuje zadný a bočný mŕtvy uhol. Okrem spomenutých noviniek si nová generácia kompaktnej dodávky zachovala všetky prednosti predchádzajúceho modelu. Navyše nový elektrický Combo Electric ponúka predĺžený dojazd. Okrem variantu s elektrickým pohonom bude v ponuke aj so zážihovým a vznetovým motorom, pričom vznetový ponúka automatickú prevodovku ako alternatívu manuálnej. Obe verzie sú v ponuke v dvoch dĺžkach s možnosťou voľby dvoch alebo troch predných sedadiel. Okrem toho je nove Combo v ponuke aj ako päťmiestna dvojkabína.

Maticové svetlomety Intelli-LUX LED

Nie len, že je nové Combo prvým vozidlom LCV značky model vybavené adaptívnymi neoslňujúcimi maticovými svetlometmi Intelli-LUX LED, ale aj prvým v triede s touto technológiou. V momente, keď vozidlo opustí mesto maticové svetlomety s celkovým počtom 14 prvkov LED sa automaticky prepnú na diaľkové svetlá a nepretržite upravujú dĺžku a rozloženie svetelného kužeľa. Keď sa pred vozidlom zistí prítomnosť svetiel iného vozidla, jednotlivé diódy LED sa vypnú, aby vozidlo vyplo diaľkové osvetlenie a zabránilo oslneniu ostatných vodičov. Diódy LED sa automaticky opäť zapnú hneď, ako vozidlo nezistí prítomnosť žiadnych svetiel iných vozidiel. 

Combo Electric

Okrem lepšej viditeľnosti v noci nám ponúkne aj predĺžený dojazd a to až 330 Km na jedno nabitie nového akumulátora s kapacitou 50 kWh (v kombinovanom cykle WLTP), čo je o 50 km viac ako predchodca. Navyše je v modeli Combo po prvý raz použité vysokoúčinne tepelné čerpadlo, ktoré pomáha zachovať dojazd akumulátora pri nízkych teplotách. Elektromotor najnovšej generácie má výkon 100 kW/136 k a krútiacim momentom 270 Nm, vďaka čomu dosiahne najvyššiu rýchlosť 130 km/h. Štandardne palubná nabíjačka s výkonom 7,4 kW (voliteľne 11 kW) sa akumulátor dokáže nabiť na 80 % kapacity za necelých 30 minút na nabíjacej stanici s výkonom 100 kW. Rovnako ako predchodca ponúka 4,4 metra kubického úložného priestoru, pričom užitočné zatažnie je 780 kg a tažná kapacita 750 kg, vďaka tomu je špičkou vo svojej triede LCV.

Vylepšenia v kokpite

Aby sa čo najviac optimalizoval zážitok z jazdy pribudli v interiéri informačno-zábavné systémy s 10-palcovými dotykovými obrazovkami, ktoré ako prvé v segmente LCV značky Opel využívajú integrovanú platformu kokpitu Snapdragon, ktorá umožňuje rozšírené možnosti grafiky, multimédií a počítačového videnia. Veľkou novinkou je inovatívna stanica pre smartfóny. Po pripojení k stanici prostredníctvom špeciálnej aplikácie sa zo smartfónu stane ovládací panel informačno-zábavného systému vozidla. Za úplne novým volantom sa nachádzajú páčky, ktoré umožňujú vodičovi voliť medzi troma úrovňami rekuperácie v rámci rekuperačného brzdového systému.

Bezpečnostné systémy

V základnej výbave bude škála až 18 pokročilých asistenčných systémov ako napr: inteligentný asistent udržiavania rýchlosti, asistent udržiavania vozidla v jazdnom pruhu, pokročilý systém núdzového brzdenia a výstražný systém sledovania pozornosti vodiča. Adaptívny tempomat je v ponuke ako možnosť voliteľnej výbavy. Navyše k tomu všetkému novým bezpečnostným prvkom je dynamické priestorové videnie, ktoré pozostáva z dvoch kamier, jedna nad zadnými dverami a druhá pod vonkajším spätným zrkadlom na strane spolujazdca. Oba zábery, záber zadnej časti vozidla a záber bočného mŕtveho uhla ( po aktivácií pomocou páčky smerových svetiel) sa zobrazia v novom digitálnom vnútornom spätnom zrkadle s vysokým rozlíšením, čo umožňuje vodičovi bezpečnejšie manévrovať. Predaj nových modelov Opel Combo aj Combo Electric sa má začať koncom tohto roka.