Články autora Maroš ČABÁK

DIAĽNICE NA SLOVENSKU V 2019 NAVEĽA PREKONAJÚ DĹŽKU 500 KM. ALEBO NIE?

Diaľnice na Slovensku sú celonárodná trauma. V minulom roku nepribudol ani jeden nový kilometer. V roku 2019 by mali ...

SPOR NA ÚSEKU D1 TUNEL VIŠŇOVÉ UŽ RIEŠIA NA MEDZINÁRODNEJ ÚROVNI

Spor na úseku D1 tunel Višňové vrie. Pravidelne o ňom prinášame informácie. Je veľmi smutné, že ...

UNAS: 18-ROČNÉ DETI ZA VOLANTOM 40 T KAMIÓNU NIE SÚ RIEŠENÍM!

Internet má veľkú silu. Vďaka nemu si veľa ľudí vie utvoriť mienku. Či už správnu, alebo nesprávnu. To by bolo na ...

DIAĽNIČNÁ PATROLA MALA V R. 2018 NAJVIAC PRÁCE V OKOLÍ BRATISLAVY

Diaľničná patrola bola počas celého roka 2018 maximálne vyťažená. Spolu šestnásť vozidiel NDS najazdilo viac ako 2,3 ...

SPOZNAJTE NETRADIČNÉ MOŽNOSTI, AKO ODSTRÁNIŤ SNEH Z KAMIÓNA

Ako odstrániť sneh z kamióna? Možností je naozaj niekoľko. Celý článok vychádza okrem iného z debaty, ktorá sa niesla ...

V PONDELOK SA ZAČÍNAJÚ DOPRAVNÉ OBMEDZENIA V BRATISLAVE

Ako rodený Bratislavčan nemám rád, keď sa donekonečna a veľmi neobjektívne kritizuje dopravná situácia v našom hlavnom ...

ZIMNÝ POSTRACH VODIČOV: PADAJÚCI ĽAD Z KAMIÓNOV

Nástrahy na vodičov panujú vždy a všade. Čo ročné obdobie, to teoreticky odlišné hrozby. Zima má tiež svoje ...

AKO PREBIEHALA MODERNIZÁCIA DIAĽNIC V R. 2018?

Ako prebiehala modernizácia diaľnic v r. 2018? Konštatujete, že na našich diaľniciach sa za minulý rok veľa nedialo? ...

KDE V EURÓPE SÚ POVINNÉ ZIMNÉ PNEUMATIKY PRE NÁKLADIAKY A AUTOBUSY?

Zodpovedný vodič osobného auta zimné pneumatiky vyrieši automaticky. Je to samozrejmosť. Začiatkom zimy ich obuje, po zime ...

JUHOVÝCHODNÝ DIAĽNIČNÝ OBCHVAT KOŠICE DOSTANÚ PO ROKU 2022

V okolí Košíc pribudne takmer 40 kilometrov diaľnic a rýchlostných ciest. Juhovýchodný diaľničný obchvat Košice ...

POKUTU ZA JAZDU BEZ DIAĽNIČNEJ ZNÁMKY DÁ DO ZAHRANIČIA UŽ AJ SR

Na ostatnom stretnutí ministrov dopravy v Bruseli informovalo rakúske predsedníctvo o prijatí dohody medzi Radou EÚ, ...

DIAĽNIČNÉ ZNÁMKY UŽ V NOVEMBRI ZAROBILI VIAC, AKO ZA MINULÝ ROK

Diaľničné známky zarábajú. Tie elektronické oveľa lepšie ako klasické nalepovacie. A aj tu je trendom rast. Tohto roku ...

PODIEL KAMIÓNOV NA CESTÁCH V EÚ MEDZIROČNE STÚPOL O ĎALŠÍCH 5 %

Európska únia tlačí, aby sa čím viac tovarov prepravovalo po železnici. V podstate sa snažia pretláčať aspoň ...

RADŠEJ BOKOM AKO KROKOM? AJ NA DODÁVKE? :)

Radšej bokom ako krokom... Hláška, ktorá sa v tomto období stáva medzi milovníkmi áut so zadným náhonom ...

NÁVRH 44 TON NA CESTÁCH V NEMECKU NEPREŠIEL

Celý problém spočíva v tom, že bežná jazdná súprava s nákladom aktuálne (nielen) v Nemecku môže vážiť maximálne ...

DIAĽNICA PRI KOŠICIACH IDE NAČAS. HOTOVÁ MÁ BYŤ O ROK

Minister dopravy a výstavby SR Árpád Érsek spoločne s generálnym riaditeľom NDS a zástupcami Európskej komisie ...

RETRO OKIENKO. VODIČI A DOPRAVA ZA SOCIALIZMU II

Popravde, nečakal som, že prvý článok s názvom "Retro okienko. Vodiči a doprava za socializmu" bude mať taký úspech. ...

FINANCOVANIE DIAĽNIC Z EUROFONDOV NAPREDUJE

Je definitívne potvrdené, že diaľničný úsek D1 Budimír – Bidovce pri Košiciach bude zaplatený z prostriedkov ...

RETRO OKIENKO. VODIČI A DOPRAVA ZA SOCIALIZMU

Ak vám história nie je ukradnutá a máte chvíľočku čas, pozrite si pár dokumentov z dôb socializmu. Ako sa mali ...

VODIČ ŽIVNOSTNÍK A KURIÉR SÚ RIZIKOVOU SKUPINOU VODIČOV

Vodič živnostník a kuriér je u nás celkom bežné povolanie. Ide o tisícky vodičov dodávok. Veľa z nich vozí lieky, ...

BUDE 140 KM/H NA DIAĽNICI REALITA AJ NA SLOVENSKU?

Niekoľkokrát sme už informovali o zmene rýchlosti na 140 km/h na diaľnici v susednom Rakúsku. Je to iba dočasné a len na ...

BUDE MAXIMÁLNA RÝCHLOSŤ NA RAKÚSKYCH DIAĽNICIACH 140 KM/H?

Pred zhruba mesiacom sme priniesli informáciu, že na rakúskych diaľniciach sa zmenila maximálna rýchlosť. Na dvoch ...

SLOVENSKÍ DOPRAVCOVIA RADŠEJ PODNIKAJÚ Z CUDZINY. TRÁPI TO SR?

Na neformálnom zasadnutí aj s účasťou zástupcov médií sa stretlo predsedníctvo Únie autodopravcov Slovenska, ktorá od ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE