Výroba rôznych limitovaných edícií a akčných modelov s presne definovanou výbavou za zvýhodnené ceny je už dlhé roky obľúbeným receptom mnohých automobiliek na podporu predaja. Zákazníci získajú auto za lepšiu cenu a akýmsi bonusom je aj pocit z jazdy vo výnimočnejšom aute, než je model z bežnej konfekcie. A aj keď sa spomínaný postup používa skôr v segmente osobných áut, výnimkou nie sú ani ľahké úžitkové autá. Dokazuje to aj Renault s novým modelom Master.

Červená „limitka“

Do nového modelu Master vkladá Renault veľké nádeje. A oprávnene, už roky je to jeden z najvýraznejších a najlepších hráčov segmentu, ktorý nerobí značke reklamu len svojim hojným rozšírením na európskych cestách, ale aj vyhlásenou spoľahlivosťou a odolnosťou karosérie voči korózii. Nová generácia má kvality modelu posunúť na ešte vyššiu úroveň podporenú aj prelomovým dizajnom znižujúcim aerodynamický odpor a zároveň aj spotrebu nafty, či elektrickej energie. Aby bola novinka pre zákazníkov ešte príťažlivejšia, automobilka uviedla aj jej špeciálnu edíciu Master Red Edition.

Master Red Edition sa od konfekčných verzií líši aj červenou horizontálnou linkou na maske chladiča.

Tú spoznáte najmä podľa červenej horizontálnej lišty na maske chladiča, veľkých plakiet na predných blatníkoch, ale aj červených bezpečnostných pásov a iných poťahov sedadiel, či kobercov v kabíne. Podľa Renaultu musí mať skrátka vodič aj počas jazdy istotu, že šoféruje Master Red Edition. Ten bude k dispozícii v piatich karosárskych verziách (podvozok s kabínou, plošina na dostavbu, furgon, furgon s predĺženou  kabínou a podvozok na prepravu osôb) a s naftovým štvorvalcom alebo ako elektrický Master e-Tech Red Edition (s kapacitou trakčnej batérie 40 kWh alebo 87 kWh). Predaje „červenej“ edície podporí Renault aj návrhom finančných plánov pre celkovú kontrolu nákladov a na mieru šitými možnosťami poistenia.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov