Emisie

ELEKTRICKÉ AUTOBUSY IVECO ZÍSKALI V ČESKU DVE PRESTÍŽNE OCENENIA

Elektrické autobusy IVECO sa v Česku dostali do centra pozornosti potom, čo domáci závod získal dve ocenenia v súťaži ...

AKO ZAVEDENIE EURO 7 OVPLYVNÍ MALÝCH DOPRAVCOV?

Euro 7 vyvoláva medzi menšími prepravcami (najmä tými s vozidlami do 3,5 t) viac otázok ako odpovedí, najmä preto, že ...

PREČO MODERNÉ KAMIÓNY TRPIA NA ZANÁŠANIE EGR UŽ PO 150 TISÍC KM?

Moderné kamióny trápi zanášanie EGR aj dnes, hoci emisné systémy by podľa výrobcov mali zvládnuť stovky tisíc ...

IVECO URBANWAY HYBRID 2 ZÍSKAL OCENENIA TOP TRANSPORT NA SLOVENSKU AJ ČESKU

IVECO URBANWAY Hybrid 2 získal prestížne ceny TOP TRANSPORT hneď v dvoch krajinách, čo otvára otázku, prečo dopravcovia ...

VODÍK VS ELEKTRO V LOGISTIKE: KTORÝ POHON MÁ PERSPEKTÍVNU BUDÚCNOSŤ?

Vodík vs elektro sa v nákladnej doprave stáva kľúčovým porovnávacím bodom, ktorý ovplyvňuje strategické rozhodnutia ...

ELEKTRICKÉ NÁKLADNÉ AUTÁ: REALITA A MÝTY PRI FLOTILÁCH DO 10 VOZIDIEL

Elektrické nákladné autá dnes nakupujú aj do menších flotíl, no ich reálne fungovanie stále sprevádza množstvo ...

NOVÉ EMISNÉ NORMY PRE NÁKLADNÉ VOZIDLÁ: ČO ČAKÁ DOPRAVCOV V ROKU 2026?

Nové emisné normy pre nákladné vozidlá začnú platiť od roku 2026 v prísnejšej podobe a dopravcov postavia pred viacero ...

IVECO S-WAY CNG PREKONALO HRANICU 1 000 KM NA JEDNO TANKOVANIE

IVECO S-Way CNG dokáže v reálnej premávke prejsť viac než 1 000 kilometrov na jedno natankovanie, čo okamžite vzbudilo ...

GENERÁLKA MOTORA NA KAMIÓNE: KEDY TO DÁVA ZMYSEL A KEDY JE TO LEN STRATA ČASU A PEŇAZÍ?

Generálka motora na kamióne dokáže znížiť prevádzkové náklady a predĺžiť životnosť vozidla o státisíce ...

REGENERÁCIA DPF NA KAMIÓNE: ČO ROBIŤ, KEĎ SYSTÉM HLÁSI PROBLÉM?

Regenerácia DPF na kamióne sa väčšinou spustí automaticky a vodič ju ani nezaregistruje, no keď systém náhle ohlási ...

OLO MÁ DVOJKOMOROVÉ SMETIARSKE AUTÁ. DOKÁŽU VOZIŤ DVA DRUHY ODPADU NARAZ

Bratislavská spoločnosť OLO nasadila dvojkomorové smetiarske autá, ktoré dokážu zbierať a lisovať dva druhy odpadu ...

VZNIKÁ ĎALŠIA VODÍKOVÁ TATRA. NOVÝ ŠPECIÁL ZVLÁDNE JAZDU BEZ VODIČA A TLAČÍ NA ZMENU LEGISLATÍVY

V dielňach kopřivnickej automobilky vzniká ďalšia vodíková Tatra. Jej úlohou je vyhodnotenie poznatkov z prvého ...

DIAĽKOVÝ ELEKTRICKÝ AUTOBUS: PREČO JE TO UTÓPIA?

Diaľkový elektrický autobus vyzerá na prvý pohľad ako logický krok vpred, no realita odhaľuje viacero zásadných ...

PREČO SÚ CONTI COACH HA 5 IDEÁLNOU VOĽBOU PRE DIAĽKOVÉ AUTOBUSY?

Nové pneumatiky Conti Coach HA 5 sú špeciálne vyvinuté pre diaľkovú autobusovú dopravu. Aké sú ich silné stránky ...

VOLVO CONNECT: AKO ZEFEKTÍVŇUJE PRÁCU A ŠETRÍ PENIAZE DOPRAVCOV?

Vďaka systému Volvo Connect jazdí na cestách po celom svete milión prepojených nákladných vozidiel. Nejde však len o ...

MERCEDES-BENZ TESTOVAL V ALPÁCH. OVEROVAL PALIVOVÉ ČLÁNKY V RIEDKOM VZDUCHU

Mercedes-Benz testoval v Alpách. Konkrétne šlo technikom o fungovanie palivových článkov diaľkového ťahača ...

HMOTNOSŤ ZVYŠUJE SPOTREBU. KOĽKO SA DÁ UŠETRIŤ ROZUMNOU NAKLÁDKOU, VÝBAVOU A TANKOVANÍM?

Hmotnosť zvyšuje spotrebu a to preukázateľne. Každá tona navyše dvihne spotrebu o 0,25 litra na 100 kilometrov. Ak ...

HYBRIDNÝ GREAT WALL G1050 UKAZUJE ĎALŠIU MOŽNOSŤ AKO ŠETRIŤ NAFTU

Hybridný Great Wall G1050 je ďalšou ukážkou toho, ako si v Číne predstavujú jednu z ciest šetrenia paliva. V tomto ...

RENAULT TRUCKS ŠETRÍ EMISIE SKLENÍKOVÝCH PLYNOV ZO SVOJICH ZÁVODOV. ZNIŽUJE POČET TESTOV MOTOROV

Znižovanie emisií môže mať mnoho podôb. Najčastejšie si pod týmto pojmom samozrejme každý predstaví zvyšovanie ...

RENAULT TRUCKS VYVINUL NÁKLADNÝ BICYKEL. KLEUSTER 350 PRÍDE V DVOCH VERZIÁCH

Spoločnosti Renault Trucks a Kleuster spolu vyvinuli nový nákladný bicykel, ktorý pomôže pri preprave tovarov a služieb ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE