spotreba

RIZIKO NESKORÝCH PLATIEB NÚTI 68 % DOPRAVCOV ODMIETAŤ ZÁKAZKY

Riziko neskorých platieb dnes výrazne zasahuje do rozhodovania slovenských dopravcov a mení spôsob, akým vyberajú ...

MERCEDES SPRINTER MÁ 30 ROKOV. STANOVIL ŠTANDARD MODERNÝCH DODÁVOK

Mercedes Sprinter má 30 rokov a prišiel v čase hranatých dodávok, minimálnej bezpečnostnej aj komfortnej výbavy a ...

PREČO SA KLIMATIZÁCIA V KAMIÓNE KAZÍ ČASTEJŠIE AKO NA OSOBNOM AUTE?

Hoci klimatizácia v kamióne pracuje na rovnakom princípe ako klimatizácia v osobnom aute, v reálnej prevádzke musí ...

AKO ZAVEDENIE EURO 7 OVPLYVNÍ MALÝCH DOPRAVCOV?

Euro 7 vyvoláva medzi menšími prepravcami (najmä tými s vozidlami do 3,5 t) viac otázok ako odpovedí, najmä preto, že ...

PREDIKTÍVNA DIAGNOSTIKA: AKO ZNÍŽIŤ NÁKLADY NA SERVIS FIREMNÝCH ÁUT

Prediktívna diagnostika sa v posledných rokoch stala témou, ktorá zásadne mení spôsob plánovania údržby firemných ...

PREČO MODERNÉ KAMIÓNY TRPIA NA ZANÁŠANIE EGR UŽ PO 150 TISÍC KM?

Moderné kamióny trápi zanášanie EGR aj dnes, hoci emisné systémy by podľa výrobcov mali zvládnuť stovky tisíc ...

IVECO URBANWAY HYBRID 2 ZÍSKAL OCENENIA TOP TRANSPORT NA SLOVENSKU AJ ČESKU

IVECO URBANWAY Hybrid 2 získal prestížne ceny TOP TRANSPORT hneď v dvoch krajinách, čo otvára otázku, prečo dopravcovia ...

DIGITÁLNE DVOJČATÁ FLOTÍL ŠETRIA PENIAZE, ČAS AJ NEPLÁNOVANÉ PRESTOJE

Digitálne dvojčatá flotíl menia spôsob, akým firmy plánujú servis, optimalizujú náklady a predchádzajú poruchám. ...

VODÍK VS ELEKTRO V LOGISTIKE: KTORÝ POHON MÁ PERSPEKTÍVNU BUDÚCNOSŤ?

Vodík vs elektro sa v nákladnej doprave stáva kľúčovým porovnávacím bodom, ktorý ovplyvňuje strategické rozhodnutia ...

ELEKTRICKÉ NÁKLADNÉ AUTÁ: REALITA A MÝTY PRI FLOTILÁCH DO 10 VOZIDIEL

Elektrické nákladné autá dnes nakupujú aj do menších flotíl, no ich reálne fungovanie stále sprevádza množstvo ...

SERVISNÉ NÁKLADY FLOTILY: AUTORIZOVANÝ VS. NEZÁVISLÝ SERVIS

Servisné náklady flotily dnes zásadne ovplyvňujú firemný rozpočet a sú jedným z najcitlivejších parametrov celkových ...

IVECO S-WAY CNG PREKONALO HRANICU 1 000 KM NA JEDNO TANKOVANIE

IVECO S-Way CNG dokáže v reálnej premávke prejsť viac než 1 000 kilometrov na jedno natankovanie, čo okamžite vzbudilo ...

AKO VYBERAŤ NOVÉ ŤAHAČE PRE FLOTILU? ČO JE DNES DÔLEŽITEJŠIE NEŽ VÝKON?

Firmy už dnes ťahače pre flotilu nevyberajú len podľa výkonu. Čo dnes reálne rozhoduje o tom, ktorý model prinesie ...

AKO SPRÁVNE ÚČTOVAŤ NÁKLADY NA POHONNÉ HMOTY VO FIRME

Medzi najcitlivejšie firemné výdavky patria náklady na pohonné hmoty a práve spôsob, akým ich firma účtuje, dokáže ...

MÝTNE SYSTÉMY V EURÓPE: AKO MÔŽE DOPRAVCA UŠETRIŤ TISÍCKY EUR ROČNE?

Mýtne systémy v Európe tvoria jeden z najväčších pravidelných nákladov dopravcov a práve jeho optimalizácia dokáže ...

GENERÁLKA MOTORA NA KAMIÓNE: KEDY TO DÁVA ZMYSEL A KEDY JE TO LEN STRATA ČASU A PEŇAZÍ?

Generálka motora na kamióne dokáže znížiť prevádzkové náklady a predĺžiť životnosť vozidla o státisíce ...

VIETE, ČO JE TZV. ŠROTOVNÉ? NA KONCI ROKA ZAŇ MÔŽETE DOSTAŤ SLUŠNÚ ODMENU

Takzvané šrotovné sa v dopravných firmách objavuje ako interný bonus-malus systém, ktorý dokáže vodičovi na konci roka ...

AKO ZNÍŽIŤ SPOTREBU NÁKLADNÝCH ÁUT POČAS ZIMY

Ako znížiť spotrebu, riešia dopravcovia aj vodiči každý rok najmä v období, keď nízke teploty menia správanie motora, ...

OLO MÁ DVOJKOMOROVÉ SMETIARSKE AUTÁ. DOKÁŽU VOZIŤ DVA DRUHY ODPADU NARAZ

Bratislavská spoločnosť OLO nasadila dvojkomorové smetiarske autá, ktoré dokážu zbierať a lisovať dva druhy odpadu ...

KIA PV5 CARGO SA ZAPÍSALA DO GUINESSOVEJ KNIHY REKORDOV. KOĽKO PREŠLA NA JEDNO NABITIE?

Kia PV5 Cargo prešla na jedno nabitie 693,38 km a zapísala sa do Guinnessovej knihy rekordov. Elektrická dodávka stanovila ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE