Bezpečnosť

PROBLÉMY PRI NAKLÁDKE V ZAHRANIČÍ: KEĎ NIKTO NEHOVORÍ PO ANGLICKY

Problémy pri nakládke dokážu vodičom skomplikovať deň ešte skôr, než sa tovar vôbec pohne z rampy. Stačí, aby na ...

AKO ROZOZNAŤ PREŤAŽENIE NÁPRAV AJ BEZ VÁHY? JE ZODPOVEDNÝ VODIČ, SKLADNÍCI ALEBO FIRMA?

Medzi najčastejšie problémy v nákladnej doprave patrí preťaženie náprav a príde sa naň až keď je neskoro. Prvé ...

TAKTO VYZERÁ IVECO CROSSWAY V ÚPRAVE NA PREPRAVU ÚSTAVNÝCH ČINITEĽOV

IVECO CROSSWAY vstupuje do služieb Public Security Department vlády Ománu ako nové riešenie pre náročnú vnútroštátnu ...

SYNDRÓM VYHORENIA PROFESIONÁLNYCH VODIČOV: AKO SA TO STANE? DÁ SA TO RIEŠIŤ?

Syndróm vyhorenia sa neobjaví zo dňa na deň, ale tiká potichu ako časovaná bomba. Najskôr ide len o únavu a ...

BOLESTI CHRBTA A KRKU: AKO TOMU PROFESIONÁLNI VODIČI PREDCHÁDZAJÚ?

Bolesti chrbta a krku skôr či neskôr vo väčšej alebo menšej miere čaká naozaj takmer každého profesionálneho vodiča. ...

SOCIÁLNA IZOLÁCIA: AKO TO RIEŠIA PROFESIONÁLNI VODIČI?

Sociálna izolácia sa stala bežnou súčasťou života profesionálnych vodičov, hoci sa o nej hovorí menej než o mzdách, ...

AKO ZVLÁDAŤ STRES Z NAHNEVANÝCH DISPEČEROV, KLIENTOV A TERMÍNOV

Ako zvládať stres? To je otázka, ktorú profesionálni vodiči riešia denne, pretože telefonáty od dispečerov, tlak zo ...

PARKOVISKÁ PRE KAMIÓNY: ČO VODIČOM NAJVIAC CHÝBA?

Parkoviská pre kamióny patria medzi najslabšie články európskej cestnej infraštruktúry a vodiči sa s ich nedostatkami ...

AKO PROFESIONÁLNI VODIČI RIEŠIA MIKROSPÁNOK: JEDNODUCHÉ NÁVYKY, KTORÉ POMÁHAJÚ

Hoci sa na bezpečnosť kladie čím ďalej väčší dôraz, mikrospánok patrí medzi najzradnejšie hrozby za volantom. ...

MERCEDES SPRINTER MÁ 30 ROKOV. STANOVIL ŠTANDARD MODERNÝCH DODÁVOK

Mercedes Sprinter má 30 rokov a prišiel v čase hranatých dodávok, minimálnej bezpečnostnej aj komfortnej výbavy a ...

ČO ROBIŤ, KEĎ SÚ PREPLNENÉ PARKOVISKÁ PRI HRANICIACH ALEBO MÝTNICIACH?

Beznádejne preplnené parkoviská pri hraniciach a mýtniciach dokážu profesionálnych vodičov dostať do situácie, v ktorej ...

NEPLÁNOVANÉ PRESTOJE: AKO RIEŠIŤ ROZHODENÝ PLÁN AETR?

Neplánované prestoje dokážu vodičovi rozhodiť celý plán AETR skôr, než vôbec dorazí k prvej nakládke, no dôsledky ...

PREPRAVA STAVEBNÝCH STROJOV: AKÉ CHYBY ROBIA FIRMY NAJČASTEJŠIE?

Preprava stavebných strojov pôsobí na prvý pohľad jednoducho, no v praxi sa pri nakládke aj prevoze objavujú chyby, ktoré ...

NOVÉ OBMEDZENIA PRE UKRAJINSKÝCH VODIČOV MAJÚ ZNÍŽIŤ MNOŽSTVO ŤAŽKÝCH NEHÔD

Ďalšie obmedzenia pre ukrajinských vodičov prichádzajú v čase, keď európske cesty čelia zvýšenému tlaku nákladnej ...

PREČO FIRMY ZAKAZUJÚ VODIČOM POUŽÍVAŤ ADAPTÍVNY TEMPOMAT?

V súčasnosti je adaptívny tempomat bežnou súčasťou firemných áut, no napriek tomu sa objavujú prípady, keď ...

SYSTÉM VAROVANIA SCANIA ZDOKONALILA. VODIČA UPOZORNÍ V PREDSTIHU

Systém varovania Scania priniesla už v dávnejších modeloch. Tentokrát ho dopĺňa o funkciu pokročilého varovania pri ...

PORUCHA V TUNELI: AKO TO RIEŠIA VODIČI KAMIÓNOV?

Porucha v tuneli patrí medzi najnáročnejšie situácie, ktoré môže kamionista zažiť. Mnohých zaujíma, ako sa v takom ...

PREDIKTÍVNA DIAGNOSTIKA: AKO ZNÍŽIŤ NÁKLADY NA SERVIS FIREMNÝCH ÁUT

Prediktívna diagnostika sa v posledných rokoch stala témou, ktorá zásadne mení spôsob plánovania údržby firemných ...

PREČO SANITKY JAZDIA PREŤAŽENÉ? MÁ TO VPLYV NA BEZPEČNOSŤ A SPOĽAHLIVOSŤ?

Mnohé sanitky jazdia preťažené už od momentu, keď ich ako nové preberú z výroby. Záchranári často pracujú s ...

HYBRIDNÉ VOJENSKÉ AUTÁ: PREČO KONČIA KLASICKÉ DIESLE A PRICHÁDZA ELEKTRIFIKÁCIA?

Hybridné vojenské autá menia zaužívané predstavy o tom, čo má armádne vozidlo dokázať v teréne aj v bojových ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE