Zdá sa, že Indovia dostali chuť na nový globálny model. Novinku by chceli predávať na trhoch celého sveta, pričom by mali preraziť nielen technikou, ale aj dizajnom a mimoriadnou univerzalitou svojho produktu. A o čom že je reč? O novom pracovnom pikupe indického koncernu Mahindra & Mahindra.

Nafta do celého sveta

Pracovné autá sú na celom svete veľmi zaujímavým predajným artiklom. Len v samotnej Indii je po autách tohto druhu veľký dopyt, čo samozrejme využíva aj miestna značka Mahindra a ponúka hneď niekoľko áut tohto zamerania. Indický výrobca má však podstatne väčšie ambície než len zásobovanie domáceho trhu a chce ponúknuť produkt, o ktorý by bol záujem na celom svete. Riešením má byť práve koncept Global Pik up (pomenovanie Pik up namiesto tradičného Pick up je zámerom Mahindry) postavený na technických základoch existujúceho SUV Mahindra Scorpio N. Novinka tak stojí na masívnom ráme a pod kapotou má dve výkonové verzie naftového motora s objemom valcov 2,2 l (132 k a 175 k). Aby sa Mahindra poistila, autu dali návrhári naozaj nadčasové krivky schopné zaujať aj v Európe, či USA. Automobilka sa koniec, koncov netají ambíciou útočiť na Ranger, Amarok, či Hilux. Vedenie Mahindry prezradilo, že sériový model začne zaplavovať svetové trhy od roku 2025.

zdroj: Mahindra Group

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov