problémy profi vodičov

PROBLÉMY PRI NAKLÁDKE V ZAHRANIČÍ: KEĎ NIKTO NEHOVORÍ PO ANGLICKY

Problémy pri nakládke dokážu vodičom skomplikovať deň ešte skôr, než sa tovar vôbec pohne z rampy. Stačí, aby na ...

POŠKODENÁ PLOMBA NA NÁVESE: AKO SA VODIČI BRÁNIA PROTI OBVINENIAM?

Poškodená plomba na návese môže vodiča dostať do situácie, keď sa musí obhajovať za niečo, čo nespôsobil. Stačí ...

AKO ROZOZNAŤ PREŤAŽENIE NÁPRAV AJ BEZ VÁHY? JE ZODPOVEDNÝ VODIČ, SKLADNÍCI ALEBO FIRMA?

Medzi najčastejšie problémy v nákladnej doprave patrí preťaženie náprav a príde sa naň až keď je neskoro. Prvé ...

SYNDRÓM VYHORENIA PROFESIONÁLNYCH VODIČOV: AKO SA TO STANE? DÁ SA TO RIEŠIŤ?

Syndróm vyhorenia sa neobjaví zo dňa na deň, ale tiká potichu ako časovaná bomba. Najskôr ide len o únavu a ...

BOLESTI CHRBTA A KRKU: AKO TOMU PROFESIONÁLNI VODIČI PREDCHÁDZAJÚ?

Bolesti chrbta a krku skôr či neskôr vo väčšej alebo menšej miere čaká naozaj takmer každého profesionálneho vodiča. ...

SOCIÁLNA IZOLÁCIA: AKO TO RIEŠIA PROFESIONÁLNI VODIČI?

Sociálna izolácia sa stala bežnou súčasťou života profesionálnych vodičov, hoci sa o nej hovorí menej než o mzdách, ...

AKO ZVLÁDAŤ STRES Z NAHNEVANÝCH DISPEČEROV, KLIENTOV A TERMÍNOV

Ako zvládať stres? To je otázka, ktorú profesionálni vodiči riešia denne, pretože telefonáty od dispečerov, tlak zo ...

PARKOVISKÁ PRE KAMIÓNY: ČO VODIČOM NAJVIAC CHÝBA?

Parkoviská pre kamióny patria medzi najslabšie články európskej cestnej infraštruktúry a vodiči sa s ich nedostatkami ...

KTORÉ SPOTREBIČE V KAMIÓNE REÁLNE FUNGUJÚ A ČO SÚ VYHODENÉ PENIAZE?

Mnohé spotrebiče v kamióne nefungujú tak, ako sľubuje reklama. Niektoré zariadenia dokážu vodičovi výrazne pomôcť, ...

PRESTOJE PRI NAKLÁDKE: KDE VODIČI STRÁCAJÚ NAJVIAC ČASU?

Prestoje pri nakládke nie sú drobným zdržaním, ale systémovým zlyhaním, za ktoré vodiči platia vlastným časom. ...

AKO PROFESIONÁLNI VODIČI RIEŠIA MIKROSPÁNOK: JEDNODUCHÉ NÁVYKY, KTORÉ POMÁHAJÚ

Hoci sa na bezpečnosť kladie čím ďalej väčší dôraz, mikrospánok patrí medzi najzradnejšie hrozby za volantom. ...

ČO ROBIŤ, KEĎ SÚ PREPLNENÉ PARKOVISKÁ PRI HRANICIACH ALEBO MÝTNICIACH?

Beznádejne preplnené parkoviská pri hraniciach a mýtniciach dokážu profesionálnych vodičov dostať do situácie, v ktorej ...

NEPLÁNOVANÉ PRESTOJE: AKO RIEŠIŤ ROZHODENÝ PLÁN AETR?

Neplánované prestoje dokážu vodičovi rozhodiť celý plán AETR skôr, než vôbec dorazí k prvej nakládke, no dôsledky ...

PREČO VZNIKÁ ZÁPACH V KAMIÓNE? AKO UDRŽAŤ KABÍNU SVIEŽU AJ POČAS DLHÝCH TURNUSOV?

Nepríjemný zápach v kamióne sa objavuje postupne a často bez zjavného dôvodu. Vodiči pritom trávia v kabíne celé dni ...

PREPRAVA STAVEBNÝCH STROJOV: AKÉ CHYBY ROBIA FIRMY NAJČASTEJŠIE?

Preprava stavebných strojov pôsobí na prvý pohľad jednoducho, no v praxi sa pri nakládke aj prevoze objavujú chyby, ktoré ...

NOVÉ OBMEDZENIA PRE UKRAJINSKÝCH VODIČOV MAJÚ ZNÍŽIŤ MNOŽSTVO ŤAŽKÝCH NEHÔD

Ďalšie obmedzenia pre ukrajinských vodičov prichádzajú v čase, keď európske cesty čelia zvýšenému tlaku nákladnej ...

PREČO FIRMY ZAKAZUJÚ VODIČOM POUŽÍVAŤ ADAPTÍVNY TEMPOMAT?

V súčasnosti je adaptívny tempomat bežnou súčasťou firemných áut, no napriek tomu sa objavujú prípady, keď ...

PREČO V NOCI NEPARKOVAŤ VEDĽA FRIGA?

Rada neparkovať vedľa friga môže na prvý pohľad pôsobiť ako maličkosť, no v noci dokáže urobiť väčší rozdiel, ...

PREČO SA KLIMATIZÁCIA V KAMIÓNE KAZÍ ČASTEJŠIE AKO NA OSOBNOM AUTE?

Hoci klimatizácia v kamióne pracuje na rovnakom princípe ako klimatizácia v osobnom aute, v reálnej prevádzke musí ...

PORUCHA V TUNELI: AKO TO RIEŠIA VODIČI KAMIÓNOV?

Porucha v tuneli patrí medzi najnáročnejšie situácie, ktoré môže kamionista zažiť. Mnohých zaujíma, ako sa v takom ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE